søndag 1. juni 2014

INFORMASJON OM Ö-BOLLEN CUP 6. - 8. juni 2014

Det nærmer seg avreise, og vi gleder oss!
Kampoppsett, kart og diverse info finner dere ved å klikke
her.

LAGINNDELING
Drøbak IF Rød
Innledende kamper lørdag;
kl 12.40, kl 14.00, kl 16.00

Lagledere: Stian, Mathis og Pål
Drøbak IF Hvit
Innledende kamper lørdag;
kl 13.20, kl 14.40, kl 16.00

Lagledere: Trygve, Andreas og Henning
H.C
Jacob
Carl-Emil
Simen
Alexander R.
Mikael
Brage
Elias S.L
Nico P.
Eiric
Lukas
Sondre
Bendik
Carl-Ferdinand
Elias K.
Jesper
Alex T.H
Olav
Marcus
Nico S.
Kriss
Tinius
Bendik K-S

TRANSPORT
Vi må ta ferge fra Gøteborg, og ut til øya Öckerö. Fergetider finner dere
her.
Turen med ferge er gratis, og tar ca. 10 min.

ANKOMST OG INNSJEKK
Vi ønsker at alle spillere er på plass senest kl 20.00. Innsjekk skjer på Brattenberg skole, og der får vi beskjed hvilken skole vårt lag skal sove på. Vi tror det blir på Brattenberg skole.
Gi beskjed til Brit på tlf. +47 93419303, eller Kristin +47 95929025 dersom dere kommer senere. Brit og Kristin vil være på skolen 19.00-20.00. Dersom noen kommer senere, må foreldre selv ordne innlosjering på skolen.

MAT
I deltakeravgiften er frokost begge dager og taco-buffet lørdag kveld inkludert. Det mulig å kjøpe kveldsmat fredag kveld, og lunsj lørdag og søndag.
I tillegg bør alle spillere ha med 1-2 kg frukt, som vi anbefaler spises mellom kampene.


For å opprettholde en sunn profil og gode sportslige resultater, oppfordrer vi til at det er fokus på sunn mat og drikke under cup’en. Etter siste kamp, og på kveldene, er det derimot lov å kose seg litt ekstra J

MOBILTELEFONER
Vi oppfordrer til at mobiler, Ipad etc blir igjen hjemme. Vi ønsker at guttene skal være sammen med fokus på sosialt samvær. De fleste har med foresatte, og dersom de som er hjemme ønsker å snakke med sitt barn, har selvsagt vi voksne med mobiler.

SOSIALT
Etter fellesmiddag lørdag kveld for spillere og trenere, er det disco på Bratteberg skole, kl 20.00 – 22.30.
For foreldre og søsken planlegger vi felles middag på restaurant kl 1900 denne kvelden. Husk å melde fra til
kristin.loen.larsen@frogn.vgs.no dersom dere ønsker å være med her. Bord bestilles.
UTSJEKK
Vi må sjekke ut av skolen senest 12.00 søndag, og vi må tilpasse dette etter kampoppsett søndag. Vi ber foresatte som er med hjelpe til med dette, slik at vi raskt får ryddet klasserom for bagasje, kostet gulv etc.


NB!
Hvis det er spesiell informasjon om spillerne vi bør kjenne til, som for eksempel allergier, bruk av medisiner etc. er det fint om dette formidles til Kristin.
 


PAKKELISTE TIL SPILLERNE
  • 1-2kg frukt/bær
  • Laken, sovepose og pute
  • Liggeunderlag
  • Treningsjakke og bukse (DFI)
  • 2 røde shortser
  • Drakt
  • Minst 2 par strømper
  • Leggskinn
  • Fotballsko til gressbaner
  • Joggesko /slippers mellom kampene
  • 2 drikkeflasker
  • Vanlige klær (husk disco)
  • Regntøy
  • Badetøy (NB! Bading kun etter avtale og sammen med voksen)
  • Solkrem
  • Sekk eller tøy til å ha på stadion
  • Undertøy og evt pysj
  • Koseklær
  • Håndklær
  • Toalettsaker
  • Lommepenger
  • HUSK Å MERKE ALT MED NAVN, DET BLIR MYE LIKT OG RØDT!
PS! Med fare for at det faktisk kan bli regn, ta med ekstra godt med skiftetøy